Followers

Saturday 10 August 2013

Cerita Raya..

Fuh..kebizian melanda hingga tak terkata..hehehe..sampai tak sempat nak hapdet story..

Tahun ni raya saya tak balik kampung..memang sedih..tapi nak buat camne..en suami kerja..so raya ajelah di sini..lagipun ni first time beraya di rumah baru..so kira ok lah..

until todate..masih ada lagi orang yang datang melawat..eventhough tak ramai..tapi terima kasih sebab sudi datang beraya..selalunya Hari Raya ni saya memang jarang keluar beraya..ntahle..rasa malas je..selalu dok rumah..then makan..itu ajelah kerjanya..kekadang dalam satu hari tu..ada la pegi 1-2 buah rumah je..tu pun cepat-cepat nak balik..tak pernah rasanya kita suami isteri buat tour pergi beraya..semangat raya tu ada..tapi semangat 'beraya' tu macam kureng..hehehe..so balik kampung dgn beraya kat sini actually sama ajelah..yang bezanya kat kampung ramai sedara..

petang ni dah tak makan 'makanan' raya..dah tak mau tengok rendang..ketupat..tapi tak dapat nak elak dari makan ayam dan daging..yang penting bukan rendang, ayam masak merah, beriani..dan sewaktu dengannya..sebab itu je yang ada dalam freezer..so inilah hasilnya..



taugeh goreng bersama daging..


tauhu goreng..


ayam kicap..

ni pulak gambar beraya kami..








Adik beraya dengan mama dan abah


Saya mengambil kesempatan ini mengucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri, Maaf Zahir dan Batin dari kami sekeluarga..Chandran, Umi, Rifqi, Hfiy dan Arissa.



No comments:

Post a Comment